Sommige dingen eindigen sneller dan je eigenlijk het liefst zou zien. Dat geldt ook voor Smakelijk Maastricht. Na bijna tweeënhalf jaar heeft franchisenemer Chapeau besloten om met het potentieel kansrijke project te stoppen, om zich vanaf nu uitsluitend nog te richten op het verder ontwikkelen van het merk Chapeau, op al haar diverse eigen kanalen.

In een tijd waarin het medialandschap meer dan ooit in beweging is – en online het ene na het andere kleinschalige initiatief gelanceerd wordt – blijkt het moeilijk om continu vernieuwend, origineel en succesvol te zijn. Het is mede daarom dat bij Chapeau de overtuiging leeft dat het goed is om alle tijd, energie en passie in het eigen succesvolle cross mediale platform te investeren. Chapeau volgt daarmee de koers die ook landelijk door vrijwel alle sterke mediamerken wordt gevolgd.

Het team van Smakelijk Maastricht blikt terug op een bijzonder mooie, culinaire en smakelijke periode. Een periode waarin we niet alleen het genoegen hadden om dé culinaire hotspots van Maastricht te proeven en ervaren, maar waarin we ook een kijkje kregen in de keukens van die hotspots. We leerden chefs, maîtres, eigenaren en concepten beter kennen, Daardoor groeide bij de veelal jonge leden van het team niet alleen de liefde voor gastronomie, maar ook voor het verhaal erachter.

Wij bedanken iedereen die Smakelijk Maastricht de afgelopen jaren heeft gevolgd. Onze speciale erkentelijkheid gaat uit naar de horecabedrijven die ons initiatief omarmden en ons steevast met de grootst mogelijke gastvrijheid tegemoet traden.