{"id":4308,"date":"2019-01-11T14:09:14","date_gmt":"2019-01-11T13:09:14","guid":{"rendered":"https:\/\/smakelijk.nl\/maastricht\/?p=4308"},"modified":"2022-03-30T12:01:29","modified_gmt":"2022-03-30T11:01:29","slug":"lekker-clichee-met-de-trend-mee","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/smakelijk.nl\/lekker-clichee-met-de-trend-mee\/","title":{"rendered":"Lekker Clichee, met de trend mee"},"content":{"rendered":"\n
Niet zo lang geleden maakte de Maastrichtse horecaondernemer Yves Mullenders (onder meer eigenaar van caf\u00e9 De Poshoorn) bekend dat hij een nieuwe horecazaak zou openen. Op de hoek van de Koestraat nam hij zijn intrek in het pand waar tot voor kort Nxt Door gevestigd was. De afgelopen maanden heeft hij onder de naam Pop Up Maastricht al even kunnen wennen aan deze nieuwe locatie. Vandaag maakte de horecaondernemer de naam van zijn nieuwe zaak bekend: Clichee.<\/strong><\/span><\/p>\n\n\n\n Met de feestdagen in zicht besloot Yves even te wachten met de verbouwing en naamswijziging van zijn zaak. Deze periode was ideaal om te wennen aan deze nieuwe plek en de nieuwe zaak, maar ook om alvast wat gerechten van het beoogde concept uit te proberen. Dat was een succes: veel Maastrichtenaren kwamen proeven en werden blij verrast. Afgelopen week werd voor de laatste week een menu\u2019tje voor een super schappelijk prijsje geserveerd. Inmiddels is Pop Up gesloten en is Yves met zijn team druk bezig met de verbouwing van de zaak.<\/p>\n\n\n\n Vandaag werd de naam van de zaak van Yves bekend gemaakt: Clichee. Dat vonden Yves en zijn toekomstige vrouw niet alleen \u2018gewoon\u2019 lekker bekken: het beschrijft ook precies wat we van hippe horecatent mogen verwachten.<\/p>\n\n\n\n ,,Eigenlijk is wat we in de horeca doen maar clich\u00e9\u2019\u2019, vertelt Yves, ,,We serveren wijn, we serveren cocktails. We doen wat hip is en wat de klant graag lust.\u2019\u2019 Bij Clichee gaan ze daar nog een schepje bovenop doen: alles wordt precies zoals je dat zou verwacht van een horecazaak die in 2019 de deuren opent: helemaal hip, hot, happening en van deze tijd. In dit geval urban jungle sferen, graffiti en donkergroen su\u00e8de. ,,Precies zoals we dat op de Horecava in Amsterdam deze week o-ve-ral zijn tegengekomen\u2019\u2019, grapt Yves.<\/p>\n\n\n\n Clichee is daarmee eigenlijk een vrijbrief om alles te doen wat hip is en omm precies te kunnen doen wat gasten verwachten. Yves wil met Clichee te allen tijde up to date zijn. ,,Denk bijvoorbeeld aan Kombucha, dat kende tot vorig jaar nog niemand, nu word je er overal mee doodgegooid. En Clichee doet straks gewoon aan die trend mee!\u2019\u2019<\/p>\n\n\n\nPop Up Maastricht<\/strong><\/span><\/h2>\n\n\n\n
Clichee<\/strong><\/span><\/h2>\n\n\n\n